onsdag den 12. februar 2014

Kreativ vinterferie






Så er det blevet onsdag igen, onsdag er tilsyneladende min blogdag, hvor jeg får lavet indlæg. Et enkelt indlæg om ugen er nu ikke meget, men tiden flyver af sted lige for tiden.

Vi er godt i gang med uge 7 og det betyder vinterferie. Normalt har jeg ikke vinterferie når jeg læser og kæresten har heller ikke, så jeg har udnyttet barslen til at give Alberte lidt ekstra hjemmedage. De sidste to dage har den så stået på en masse kreativ hygge, noget vi elsker at gøre sammen. Vi har haft gang i perlepladerne og fundet motiver på pinterest. Vi har lavet lidt pynt at kigge på til Bertram, når han ligger på maven på puslehynden. Og legekøkkenet er blevet opgraderet med lidt pynt, det betyder også at det nu er en restaurant Alberte har, ifølge hende selv, hvor man kan se hvad man kan bestille. 
I weekenden var vi på en endagstur til København for at besøge min søster og der havde min niece også lavet perleplader, nemlig disney prinsesserne som var en sød gave til Alberte, der elsker de prinsesser. Jeg kom også i gang med at folde traner efter kyndig vejledning fra min søster, så nu skal der bare foldes en masse.
I går tyvstartede vi på fastelavnspynten, og fik lavet nogle fine katte til at hænge på fastelavnsriset. Jeg blev inspireret på instagram hos hende her og fandt hurtigt denne diy på pinterest. Så nu er kattene klar og nogle af dem har allerede fået en plads på nogle forårsgrene i stuen.
Det øverste billede er et sneak peak på det strikkeprojekt jeg har på pindene lige pt. 

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige glimt af jeres vinterferie, skønt at du kan lave så meget krea sammen med Alberte. Jeg håber at jeg får det på samme måde med Karla :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig skønt, jeg nyder hun har interesse i det :-) Kan godt forstå du glæder dig til det med Karla, det er en hyggelig og afslappende måde at være sammen på :-)

      Slet