mandag den 7. juli 2014

Let tapas med K-salat



Som flere andre bloggere har jeg fået muligheden for at give mit bud på en fornyelse af frokostbordet af K-salat. Faktisk er jeg fan af det klassiske danske frokostbord både med lækre små pålægsanretninger men også med fine smurte madder. Men når vi skal have frokost på en anden måde, bliver det tit på en tapasagtig måde, med forskellige ting man kan sidde og tage af, og gerne bare af det vi lige har. Det er et kæmpe for Alberte. I fredags da hele familien gik på sommerferie spiste vi aftensmad på den måde. Og det gav en mulighed for at kombinere det med et par af de nye K-salater. Det er ikke særlig tit jeg køber færdigsalater, så det kan være svært at sammenligne dem med andre, men at de nye salater har noget fyld oven på, får dem til at virke mere appetitlig og det gør det også nemmere at få børn til at smage. Alberte er normalt ikke vild med sådan noget hvor hun ikke kan se hvad der er i, men tunsalaten blev godkendt af hende.


K-salaterne er testprodukterne jeg har fået, men ordene er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar