tirsdag den 23. september 2014





Vi har været en uge væk fra vante rammer og passet hus for mine forældre. Og jeg tror en uge væk fra det hele har været ganske  fint. Mine forældre bor på landet, og der har været plads til en masse udeliv i det skønne efterårsvejr. Jeg har fået Albertes stribede trøje færdig (opskrift fra strikkebogen Strik til banditter), hun er glad for den, og jeg nyder hun gider mine hjemmegjorte ting. Og ja når hovedet så ikke helt fungerer som det skal efter jeg fik meningitis, så er det fint at kunne bruge hænderne mens hovedet så får ro. Der venter mig et forløb på sygehuset for at få hovedet op i normalt gear igen. Det er desværre også derfor bloggen ofte bliver stille. I må bære over med mig, og så håber jeg I fortsat har lyst til at kigge forbi.

God tirsdag!


2 kommentarer:

  1. Håber sådan at du snart får det bedre for der er næsten ikke noget værre end at føle at man ikke er helt selv og at hjernen ikke magter det den plejer. Har selv været der et par gange og det er virkeligt rystende.

    Tilgengæld lyder jeres tid på landet ualmindeligt dejlig. Skønt sådan at kunne hussitte. Jeg tænker at det at være i dine forældres hus på en gang er at være lidt ude på eventyr og lidt hjemme i trygge rammer.

    SvarSlet
  2. Årh det lyder hyggeligt med en tur på landet :)

    Super flot trøje, det er skønt når de gerne vil gå med det vi laver

    SvarSlet