lørdag den 31. december 2011

Status pt

Status pt er at de kreative projekter ligger stille og at der i stedet perspektiveres over min situation, året der gik og over året der kommer. Sådan plejer det gerne at være for mig omkring nytår. Det giver mig altid en anledning til at tænke tingene igennem, selv om det måske er en smule kliché. Om lidt tager vi i sommerhus og fejre nytåret med min bror, svigerinde og lille nevø. Dejligt afslappende. Jeg vil ønske alle et rigtig godt nytår, jeg håber I kommer godt ind i det nye år. Jeg glæder mig til at blogge videre i det nye år, og se hvilken rejse det bringer mig på.

Men intet indlæg uden et lille billede. Jeg vil lige vise jer det fine keramik fra Per Bo (Vores ligger under navnet Nr. 1, på hjemmesiden). Kanden har vi haft i nogle år, men her i julen er skålen kommet til som gave. Desværre tror jeg at Per Bo lukker sin butik ned på Christianshavn, men han satser vist videre på at sælge engros. 

Godt nytår til alle!

2 kommentarer:

  1. Også godt nytår til dig. Og sikke lækkert keramik!

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde :-) jeg synes også bare det er så fint keramik, så måtte lige dele det :-)

    SvarSlet