lørdag den 12. oktober 2013

Hej efterårsferie



Ja reelt set kan man vel ikke tale om efterårsferie for mig når jeg er på barsel, men efterårsferie er der alligevel, for jeg har Alberte hjemme hele den næste uge. Hun er ret god til selv at finde på lege, men alligevel vil jeg gerne at det skal være lidt ekstra hyggeligt med en uges ferie. Derfor er der dømt hjemmebio, skattejagt, kreahygge, børnefest, og halloweenhygge. I Netto har de i denne uge popcorns kasser og små bæger og masse af halloween udstyr. Og så har jeg også været forbi Søstrene Grene og Tiger og finde lidt vi kan hygge med. På torsdag har Alberte inviteret hendes kusine, moster, morfar og mormor til housewarming på hendes nye værelse, og da vi har god tid, synes jeg at jeg vil følge Albertes ønske og lave "børnefest" og som overraskelse en lille skattejagt for hende og hendes kusine. En efterårsferie på hendes præmisser inden det går løs med to børn i huset.

5 kommentarer:

  1. Nøj som det da bare lyder hyggeligt (og ambitiøst). Det kan vist kun blive en helt perfekt uge. Mine trænger til at slappe af og så skal vi se en masse familie. Alligevel tænker jeg jo nok vi får efterårshygget lidt. I dag har min store pige og mig f.eks. fundet på nye kastanje kreationer, det er så super hyggeligt.

    Held og lykke både med skattejagten og resten af ferien.

    SvarSlet
  2. Det lyder super hyggelig med de ting du har fundet på og med børne festen. Rigtig god efterårsferie til jer.

    SvarSlet
  3. hyggeligt lyder det og fine sager fra netto! :)

    // Rikke //

    SvarSlet
  4. Det lyder som en god ide... Jeg er sikker på at det bliver vildt hyggeligt for jer ;0)

    SvarSlet
  5. Vi fik en super god ferie, og selv om det måske lød af meget, kan man også nå meget på en uge. Så der var masse af tid til ren afslapning i nattøj.
    Håber I alle har haft nogle gode feriedage hvis I har været så heldige - og ellers bare nogle skønne efterårsdage :-)

    SvarSlet