fredag den 29. august 2014

Dagen i dag - og en lille anmeldelse af Drogens Vital



Tre billeder fra dagen i dag. 
- Det er gråt og smådrypper, men der er stadig fine roser der blomstre for anden gang. Det giver lidt lys og farve med de fine roser i vores lille have.
- Jeg har fået mig en ny strikkebog, Strik til banditter med opskrifter til børn i alderen 2-10 år. Det er min mor som har fået dem hjem i butikken, og jeg har allerede fundet det første projekt jeg skal i gang med.
- Og så skal jeg i gang med at teste Drogens Vital produkter. Det er af og til at jeg har testet vitaminer og kosttilskud, men første gang det er fra Drogens Vital. Jeg har tænkt mig at prøve ingefær pillerne først.

Produkterne har jeg fået tilsendt som testprodukter, ordene er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar