tirsdag den 12. august 2014

Efteråret kommer snigende




Vi er snart halvvejs i august, og det betyder at vi nærmer os efteråret med hastige skridt. Og med vejret som er blevet køligere og mere ustadigt så fornemmer man det - og faktisk glæder jeg mig altid til efteråret, når vi når et stykke ind i august. Ikke at jeg er træt af sommer, men årstidernes skiften er altid noget særligt for mig. Med efteråret kommer også behovet for nyt strik, og jeg er godt i gang. Både med min Høstjakke (fra Pickles) og med en Fly with me vest til Alberte. Hun skal også have et hæklet pandebånd, som skal pimpes med en sløjfe og Bertram skal have en striktrøje med røde og grå striber. Det går nok ikke så hurtigt med det hele som førhen, men jeg har været og er det faktisk stadig en smule begrænset af efterveerne af min meningitis, som desværre ikke helt vil forsvinde. Det betyder også søvn og 100% afslapning er første prioritet.

2 kommentarer:

  1. Sikke noget fint strikketøj.. Snarlig god bedring

    SvarSlet
  2. Åh ja efterårets komme og årstidernes skiften er også noget af det jeg holder meget af! Sikke nogle lækre strikkeprojekter du skal i gang med - dejlige farver! Er ked af at læse at du ikke er helt på toppen endnu - krydser fingre for at der er bedring på vej!

    SvarSlet