søndag den 16. december 2012

Weekend





Endnu en juleweekend er gået og juletræet er nu i hus. Jeg fangede et fint billede af min Amaryllis inden den knækkede i morges, dog står den stadig smukt i en vase og blomstre. Inden weekenden gik i gang lavede jeg en lille byttehandel med Jeannett, hun kunne godt tænke sig et par af mine korkophæng, og hun sendte et fint hjerte retur til mig, som nu pynter i køkkenet. Jeg har også fået lidt selvforkælelse sendt fra Bilka, de lancerer et nyt gratis magasin StyleGuide. Magasinet er ganske fint, dog en smule præget af annoncer, men til gengæld er det så også gratis.

Ellers har jeg fået et strikkeprojekt færdig i sidste uge, som jeg glæder mig til at få på bloggen - måske i morgen. Torsdag har jeg min sidste eksamen inden jul, så de næste dage skal der læses, men det er nu også helt fint.

13 kommentarer:

  1. Åh, jeg håber drengene og jeg får hentet vores træ i morgen. Vi droppede det sidste weekend pga. vejret, men NU skal det altså snart være, så det er klar til pynt i næste weekend.

    Held og lykke med eksamen - men øv med en så tæt på jul...det ligner ikke noget! ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, jeg glæder mig også til den er overstået, til gengæld har jeg tidlig juleferie ift andre, og det er da skønt :-) Håber i kommer af sted efter et træ, vores er allerede pyntet - vi kunne ik vente ;-)

      Slet
  2. Det lyder som og ligner en dejlig weekend :-)
    Held og lykke med eksamen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :-) Og tusind tak :-)

      Slet
  3. Ih så hyggeligt at se hjertet hænge der under hylden, jeg håber du blev glad for det. Jeg er meget glad for mine, de hænger nu på juletræet og pynter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre Jeannett :-) Ja jeg er bestemt glad for det, det passer så fint ind i farven, så tusind tak for den fine byttehandel :-)

      Slet
  4. Held og lykke med eksamen, og lyder til at du har haft en dejlig julehyggeweekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Ja det var en dejlig weekend, de går bare så hurtigt her i december :-)

      Slet
  5. Hyggeligt ser det ud!
    Pøj pøj med læsning og eksamen. Bliver da dejligt at komme på den anden side og nyde julen :)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille :-) Ja jeg glæder mig til at være på den anden side. Men jeg stresser ikke så meget som da jeg var yngre og startede på uddannelse, jeg har en større ro omkring det, så jeg nyder egentlig bare at sidde med min kaffe og bøgerne :-)

      Slet
  6. Skønne billeder, vi har heller ikke fået hentet træet hjem endnu... Og jeg kan bare ikke få mig selv til at købe et af dem der står foran Brugsen(!) Er jeg for meget??? Det er bare slet ikke jule-idyllisk-nok for mig :)
    Åh dine hjerter er skønne!!!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så heldig at mine forældre har en lille skov med juletræer som de sælger af, så vi var selv ude og fælde det, og det er jo hyggeligt :-) Håber I finder et rigtig fint juletræ :-)

      Slet
  7. Heldige dig- med både amaryllis,juletræ, hjerte,forkælelsespakke!- og eksamen;-) Pøj pøj med det, jeg VED at du klarer det med bravour...

    SvarSlet