lørdag den 2. februar 2013

Billig og fin underholdning






Den anden dag var jeg på jagt efter lidt underholdning vi kunne hygge med her i weekenden, og i Tiger fandt jeg en aktivitetsbog. Tegningerne og inspirationen i bogen er virkelig fine, og både mor og datter har hygget sig med den. De kloge vil sikkert sige at man kommer langt med papir, blyant og fantasien, og den er jeg helt sikkert med på. Men denne bog gav faktisk anledning til mange fine historier fra Alberte, der digtede dem ud fra tegningerne, samtidig med vi tegnede. Jeg er ikke klar over om den har været i butikkerne længe, men her kommer alligevel en anbefaling af den.

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at indlægget ikke er sponsoreret, jeg vil bare dele min glæde med jer over den fine bog.


9 kommentarer:

  1. Tak for anbefaling, jeg synes den ser virkeligt fin ud!! Og så er det ved at være længe siden mit sidste Tiger-visit, så jeg må vidst snart forbi ^.^
    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Den må jeg have misset under mit sidste Tiger besøg... Den ser rigtig fin ud, og et fint supplement til papir og blyant. Ha en skøn weekend :)

    SvarSlet
  3. Øj den ser fin ud. Det er lige før at det er synd at tegne i den... ;-) Virkelig fine illustrationer. Tror vist jeg må et smut forbi Tiger - tak for tippet. :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fin. Minder lidt om Alvildas aktivitetsbøger.........eller nogen jeg havde med hjem fra Japan:)

    SvarSlet
  5. Tak for tippet :D den ser rigtig fin ud :D

    SvarSlet
  6. Den ser super fin ud Marie - den vil jeg på udkig efter imorgen! Det er helt sikkert lige noget for Ella!

    SvarSlet
  7. Dejligt hvis jeg kunne tippe jer om den, og den koster jo ikke så meget så det er ikke et dyrt tip ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser den fin ud, den må jeg vist ha fingerne i til Vera :-)

    SvarSlet
  9. Den er rigtig fin. Jeg stopper altid ind forbi Tiger, når jeg er i midtbyen, for at fylde op på datterens krea-hylder. De har mange fine, sjove og lidt anderledes ting til få penge - det er jo skønt. Denne bog vil jeg bestemt holde udkig efter!
    /tina

    SvarSlet