torsdag den 18. juli 2013

Sommerferie #3




Lidt shopping er det blevet til hen over de sidste uger. Jeg har købt garn i min mors butik (hun er i øvrigt i gang med at lave ny og mere overskuelig webshop), der er nogle projekter i tankerne til den kommende lillebror, og så venter jeg på Lene Holme Samsøes nye strikkebog kommer til august med strik til børn i alderen 2-8 år, så bliver der også nye projekter til Alberte. De to lyserøde pelspompomer skal sidde på efterårets huer til Alberte og jeg, jeg har købt dem her.
Ikea havde fået et nyt lille område med fine papirvarer da vi var forbi, jeg begrænsede mig, men et par småting kom med hjem. Sengetøjet har jeg kigget længe efter i en bedre kvalitet i Magasin, men også til en meget høj pris. Og faktisk er dette fra Ikea også i en god kvalitet lige umiddelbart. 
Og så kom vi af sted på teltferie, en rigtig dejlig tur til Skagen i max blæsevejr men med højt humør. Jeg får lyst til at besøge Skagen igen, men i stedet om efteråret for at opleve lidt mere af det rigtige Skagen, og knap så meget rigdom og berømmelse som der er i denne uge. 
Albertes ferieindkøb blev en blomstret kjole fra H&M, hun er fan af tøj og sko frem for legetøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar