fredag den 25. januar 2013





En travl uge er gået, men den er gået godt, nu er vi lidt flade, og skal have en stille weekend, kun med lidt familiebesøg. 

Jeg er gået i gang med at brodere total oldschool korssting, og jeg skal videre med noget i de to farver på første billede. 

Forleden afprøvede jeg en ret jeg havde brygget sammen i hovedet. Kartoffel/Rodfrugtmos med stegte laksestykker, baconknas og hurtig topping af små stykker peberfrugt og tomat vendt i balsamico. Det blev faktisk ret godt.

I aften fik vi testet en opskrift fra Urtekram og Umahro, som laver et samarbejde i 2013. Alt-i-en-gryde er et godt koncept når man er børnefamilie, og det gik virkelig stærkt med at lave maden. Jeg havde ingen porrer og spinat som der stod i opskriften, så det blev skiftet ud med grønkål og broccoli. Og så kom der lidt revet øko ost på toppen.

Og nu glæder jeg mig altså til lysere tider, så de madbilleder ikke bliver så mørke (trods forsøg på redigering). 
God Weekend til jer alle! - og psst hold øje med bloggen i løbet af de næste dage, der er en super fin give away på vej.

(Urtekramprodukterne er sponsoreret men ordene er mine egne)

9 kommentarer:

  1. Lækre billeder! Glæder mig til at se hvad du skal i gang med at brodere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mille :-) Hvis det bliver fint, skal jeg nok vise det frem på bloggen ;-)

      Slet
  2. Ja, jeg er også spændt på at se dine første sting;-) Dejligt med en stille weekend- gid det var mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi skal nok vise dem frem hvis det bliver pænt. De første sting er dog lavet, men de bliver ikke vist ;-)

      Slet
  3. Uhhh spændende og dejlige billeder. Har også broderet vildt meget i sin tid, og det kan varmt anbefales at sidde med i aftentimerne*:)

    Rogtog god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemt og hyggeligt at sidde med i sofaen :-) Håber også du har haft en dejlig weekend :-)

      Slet
  4. Det lyder som en skøn ret du selv har opfundet. Slurb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig godt, så prøv det Anna :-)

      Slet
  5. Lækre madretter! Rodfrugtemosen må vi have afprøvet - mums!

    SvarSlet