mandag den 21. januar 2013






Først og fremmest vil jeg lige sige tak for kommentarerne til sidste indlæg, jeg er alt for langsom til at svare, men de er meget værdsat :-)

Generelt er her alt for stille på bloggen, og jeg får heller ikke læst med på andre blogs. Jeg er i gang med eksamensslutspurten, og på torsdag er 1. semester (forhåbentlig) overstået. Jeg glæder mig til et nyt semester og ny litteratur, men først skal jeg lige igennem de næste dage. 
Fredag fik vi fejret min kæreste med en himmelsk kage (opskriften finder du her). Ellers var weekenden sat af til netop eksamenslæsning, overarbejde og hjemmehygge med datteren. Vi fik tegnet, og som alle andre forældre elsker jeg Albertes første "rigtige" streger. Der er blevet spist masse af norsk brunost med hjemmesyltet brombær. Og så har jeg endelig fået strikket et par pinde på Elvira kjolen til Alberte, den har ligget urørt i en måned efterhånden, men nu glæder jeg mig til at få den færdig. Det sidste billede er af mit fine Wonderful Copenhagen billede jeg fik af min søster i fødselsdagsgave i november, det står jo så fint sammen med anden.

10 kommentarer:

  1. Uhm, elsker brownie-cheesecaken - har selv lavet den et par gange - kombinationen er simpelthen uimodståelig :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den virkelig! Men den bliver også lidt tung i længden - men det gør den ikke mindre god :-)

      Slet
  2. Skønne billeder, tak for kigget. JEg får heller ikke fulgt med for tiden, alt går så stærkt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja alt for stærk, hvis bare man kunne sætte bremserne i.

      Slet
  3. skønne stemningsfulde billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det er dejligt at høre :-)

      Slet
  4. Lækre billeder Marie, og sikke en FIN tegning:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Jeg er også bare så vild med den tegning, det er herlige børnestreger :-)

      Slet
  5. Jeg har samme wonderful copenhagen plakat men mangler en ramme til og kan ikke finde en der passer, men det ser det ud til du har! Må jeg spørger - hvor?
    En dejlig blog du har:)

    Kirsten - toftkirsten@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Den passer faktisk ikke helt ude i siden, men jeg kunne nemlig heller ikke finde en der passer helt. Denne er købt hos noget der hedder Terapi Hobby i Hasselager ved Århus. Håber du har held til at finde en. Måske har Bilka også en ramme der nogenlunde passer, mener jeg måske så det engang.

      Slet