fredag den 13. september 2013

Efterårstøj

Jeg har flere gange købt tøj til Alberte i Magasin, de har lækker kvalitetstøj men samtidig også fine basisvarer til gode priser. Især fra Magasins eget mærke Bakito har hun flere basis t-shirts med lange ærmer, de holder godt selv efter mange ture i vuggestue og børnehave. Jeg har kigget Magasins side igennem, og fundet nogle favoritter til Alberte - kjole fra Mini A Ture, bluse fra Scotch R'belle, sweatshirt og pants fra Bakito. Mærket Scotch R'belle kendte jeg faktisk ikke før, men de laver noget super cool tøj til børn.
Da vi nu har en lillebror på vej, har jeg også kigget på Magasins tøj til babyer. Der er meget lækkert, og især alt med uld i er interessant med en lille november baby - Heldragter fra Joha, vanter også fra Joha, bluse med fine røde striber fra Bakito og cardigan også med uld i fra Phister & Philina. Til nyfødte er jeg vild med heldragter så der ikke er noget som skiller, og jeg synes Joha har så mange lækre med uld i.
Nu mangler vi så bare at det bliver oktober og børnepengene tikker ind igen...
God weekend til alle der kigger forbi!

Indlægget er sponsoreret men ordene er helt mine egne.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fine ting. Jeg er næsten nødt til at kigge forbi Magasin :)

    SvarSlet