søndag den 22. september 2013

GIVE AWAY i samarbejde med byMIMA.dk




Det er med stor glæde jeg kan starte denne fine Give Away i samarbejde med byMIMA.dk. byMIMA.dk laver lækre håndlavede porcelænssmykker og mange andre fine ting i porcelæn. Jeg kan anbefale at kigge forbi deres facebookside, hvor du kan se flere af deres fine produkter. - Og hvis du er på instagram kan du også følge dem på @bymimadk eller se flere af deres fine ting under hashtagget #bymima. 
Jeg er helt vild med deres fine porcelænscreoler og den pudderfarvede kan jeg slet ikke stå for. Og endnu et plus er at de er super nemme at tage af og på. 

Du har nu muligheden for at vinde et par øreringe fra byMIMA.dk, det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg, hvor du samtidig skriver hvilke øreringe du er særlig vild med - klik ind forbi deres facebookside og se hvilken farve og facon der er din favorit.
Jeg trækker en heldig vinder d. 1. oktober :-)

Du er velkommen til at låne det øverste billede, og reklamere for give away'en, det giver ikke ekstra lodder men god karma ;-)

48 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine øreringe, jeg så et par magen til på fb, de var bare svagt grønne, dem vil jeg vælge, hvis jeg er heldig.
    mvh Mie
    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  2. hvor er de fine! jeg vil meget gerne deltage, og er jeg heldig ønsker jeg mig de pudderfarvede. hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  3. De grønne er fine, men det er de pudder farvede nu også. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet

  4. hvor er de fine! jeg vil meget gerne deltage, og er jeg heldig ønsker jeg mig de pudderfarvede.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Virkelig fine :) Hvis jeg er den heldige vil jeg vælge de lysegrønne :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  6. Dem, du viser - så skønne! Dejlig Give Away! Har faktisk længe luret lidt på byMIMA, men savner et decideret galleri på deres side, eller en webshop - er det bare mig, der ikke kan finde det?
    Kh. Trine (trinekehlet@gmail.com)

    SvarSlet
  7. virkelig fine øreringe, er vilde med den samme model, som du har valgt, dog i råhvid / lysegul farve :)
    rikke20dahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. De er bare smukke! Jeg ville vælge de pudderfarvede eller samme model i råhvid.
    Knus Louise (logooch@gmail.com)

    SvarSlet
  9. De mintgrønne er særligt fine.

    SvarSlet
  10. Wow, hvor er de skønne.
    Skulle jeg være den heldige vinder tror jeg, jeg ville vælge de helt runde pudderfarvede som kan ses på deres billede af et udsnit af forårskollektionen 2013, på deres Facebookside.

    SvarSlet
  11. Jeg er helt vild med den samme model som dit billede i kongeblå :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Jeg er vild med de samme som dig. Det er nogle skønne ting de laver :)
    Jeg håber jeg vinder, og linker til give away'en på min blog :)
    Mvh Majbrit

    majbrit_t@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er de fine. Og sikke en fin give away. Har dog som de andre svært ved at finde navne på modellerne. Hvis jeg er den heldige ønsker jeg mig de koralfarvede der er på deres billede af forårskollektionen. Altså dem med ene af små prikker på...

    Kh

    SvarSlet
  14. Ih hvor er de skønne.
    Jeg ønsker mig nogle magen til dem på dit billede, blot som ørestik og i grå.
    Hilsner Barbara
    andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  15. På nogle af billederne er der nogen hvor smykket er helt rundt og glat og der er tegnet et fint blåt mønster, dem ønsker jeg mig :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  16. Jeg er helt vild med Middle Bombs på sølv creol i azur blå!

    De er godt nok smukke.
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg kan bedst lide de rosa på billedet i give-away'en - de er bare smukke

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Virkelig smukke øreringe :)
    Af dem jeg kan se på facebook er Middle Bombs på sølv creol i azur min favorit.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Jeg synes også godt om de hindbær creoler du viser, men ville foretrække dem i en pastel/mint grøn. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. De er da virkelig flotte.... Tænk om man kunne blive den heldige :-)
    Jeg ønsker mig samme model som den du viser - og gerne i den "støvet grøn" som jeg kan se på FB siden.
    Mange hilsner fra Susan
    mail (a)sherpa.dk

    SvarSlet
  21. De er vildt fede dem her, dem ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  22. Jeg kan rigtig godt lide de pudderfarvede - krydser fingre! :-)

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg kan rigtigt godt lide nogle blå de har inde på deres facebook side :)
    https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1014445_641484322529422_1280038315_n.jpg dem der er i midten på træet. :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hold da op hvor er de fine. Jeg ville elske de hvide ;)

    SvarSlet
  25. Jeg synes at dem på dine billeder i dette indlæg er super fine :)

    SvarSlet
  26. Hvor er de fine :) Jeg er pjattet med de lysegrønne :) line@sylvatica.dk

    SvarSlet
  27. Hvor er de bare flotte! Jeg ville elske et par Middle Bombs i pudderfarvet!

    SvarSlet
  28. Jeg ville nok vælge dme du har på bildet helt på toppen, de er da bare for lækre!

    SvarSlet
  29. Jeg er helt sikkert til de azurblå på deres facebookside! :)

    SvarSlet
  30. Jeg er også med:)
    søs (mettepet@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. Så flotte øreringe. Jeg kan godt lide de lyseblå
    FreyaLaursen@gmail.com

    SvarSlet
  32. Sikke en lækker præmie - de er vildt fine allesammen men jeg tror bedst jeg kan lide dem på dit billede :-) KHer og krydsede fingre, Laura

    SvarSlet
  33. Jeg er vild med de lysegrønne, de er bare så fine

    SvarSlet
  34. Jeg kan faktisk godt lide de lyserøde som du har vist - men alting er efterhånden også lyserødt herhjemme hos os :)

    SvarSlet
  35. Jeg kan bedst lide de mørkeblå stikørering der er sådan brombærformede :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg er helt vild med den som de kalder Middle Bombs i azurblå eller den lyserøde! De ville være så fine i mine ører!

    SvarSlet
  37. Hvor er de bare fine - skøn giveaway - Jeg er vild med dem på billedet, en smuk og fin farve - Håber jeg er heldig :) kh mille

    SvarSlet
  38. Århh, kunne godt tænke mig at vinde dem du viser på siden.. de er så fine!

    SvarSlet
  39. Hvor er de dog smukke! det samme gælder deres fine skilte. Hvis jeg er den heldige, så er jeg vild med dem du selv viser :)

    SvarSlet
  40. Sikke nogle fine smykker! Virkelig. Er helt vild med de lysegule små blomster, på billedet fra 1000 ting. De vil lyse op i efteråret, og det kommende mørke.

    SvarSlet
  41. Elsker fine øreringe , nogle azur blå mage til dem på billedet ville jeg ønske mig :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg er vild med dem du viser. Middle bombs i rosa/pudder :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  43. De er meget fine! Og hvor er det pudsigt at jeg netop i min Ph.d. arbejder med et projekt der hedder MIMA ;-) Nogle støv-/olivengrønne ville lige være mig! Så vil jeg tage dem på til ph.d. forsvaret ;-)
    Gittegylling@gmai.com

    SvarSlet
  44. De er smukke! Mm, de dybblå er rigtig fine, men når jeg tænker på, hvilke farver jeg klæder mig i som oftest, så tror jeg de pudderfarvede er min favorit :)

    Kh Mai / maiodgaard@gmail.vom

    SvarSlet
  45. Super fin givwaway! Jeg er helt vild med de små hvide ørestikkere, som ses nederest i højre hjørne på billedet med billedteksten "Nu kan du også købe vores smukke smykker i 1000 Ting, Jægergårdsgade, Aarhus".

    kristina_25494@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg kan da lige nå at være med!

    SvarSlet
  47. Hvis jeg var heldig, havde jeg et par mintgrønne . Christinakittner@yahoo.dk

    SvarSlet