tirsdag den 7. maj 2013

Neutral til de små - og en smart app til hele familien


I sidste uge fik jeg en overraskelse med posten, nemlig en kasse fyldt med skønne produkter fra Neutral. Jeg er i forvejen stor fan af deres produkter både til mig selv og Alberte. Vi vasker f.eks. kun vores tøj i deres vaskepulver. Både min kæreste og jeg har allergi af den ene eller anden art, så derfor er der også nogle ting at tage hensyn til.
Lige for tiden bliver der vasket vældig meget hænder, Alberte smed nemlig bleen for en måned siden, og derfor går vi endnu mere op i håndvask end før. Vi prøver at lære hende gode hygiejnevaner, og jeg synes det rart at jeg ved hun vasker hænder  (og krop) i en sæbe som er skånsom.
Anledningen for den fine pakke jeg modtog er at Neutral har lavet en ny app "Go' Hverdag", hvor man finder mange gode råd til den travle børnefamilie, samtidig kan man lave sit eget lille pointsystem for at løsne op i de sure pligter. Jeg har luret på flere af rådene under "Sjov & Bad", og bl.a. idéerne til at gøre hårvask lidt sjovere har vi taget i brug, og har hjulpet til at Alberte synes det er lidt sjovere at få vasket hår.
Hvis du også har lyst til at hente app'en, kan du gøre det helt gratis, og så kan du måske også få glæde af nogle af rådene.

Produkterne har jeg fået foræret, men ordene og meningerne er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar