mandag den 27. maj 2013

Pigefødselsdag

Billede lånt her

Billede lånt her

Billede lånt her

Billede lånt her

Billede fundet på pinterest, desværre uden link
Billede lånt her
Om lidt over en uge skal vi holde 3 års fødselsdag for vores lille pige. I år er første gang hun forstår det og hun glæder sig helt enormt til dagen rammer. Der går ikke en dag uden hun spørger om hun kun skal sove en gang mere inden sin fødselsdag. Vi har også lavet en nedtællingsseddel til hende, så sætter hun et kryds hver aften inden sengetid.
Derfor har jeg også i år lyst til at gøre lidt mere ud af det. Hun har fødselsdag Grundlovsdag, og vi har derfor altid fri, det betyder også at gæsterne altid kan komme på selve dagen. Hun er meget girly lige for tiden, og derfor skal fødselsdagen også være lidt lyserød og tøset. Samtidig går hun selv meget op i at hendes fødselsdag ligger lige når det er blevet sommer, så forhåbentlig kan det blive en ude-sommer-fødselsdag, og ellers må vi pynte fint op inde.

13 kommentarer:

  1. Håber solen skinner på hendes fødselsdag. Man kan lave så mange fine ting til at pynte ude med, på en solskinsdag:)
    søs

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber jeg også, ellers må vi give den gas inden for ;-) Ville ønske I skulle med :-)

      Slet
  2. Hvor er det dog nogle fine ideer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nemlig også det var fint inspiration, nogle gange kan man godt søge lidt idéer og gøre lidt ekstra :-)

      Slet
  3. Flotte billeder. Jeg har fødselsdag d. 7 juni, måske skulle jeg tage samme idé, selvom jeg bliver en lille smule ældre end din datter ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hvorfor ikke, jeg kunne da også nemt bruge en lyserød fødselsdag, sommertemaet er jeg i hvert fald også vild med. Tillykke med d. 7. :-)

      Slet
    2. Tak og kan vi alle ikke godt bruge en lyserød fødselsdag ;)

      Slet
  4. Sikke mange skønne ideer! Børnefødselsdage er fantastiske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er nemlig, og når det er første gang Alberte forstår det, må man godt gøre lidt ud af det :-)

      Slet
  5. Sikke nogle fine inspirationsbilleder... Det skal nok blive en skøn og lyserød fødselsdag.
    Du kan jo også kigge på mine indlæg om Frederikkes fødselsdag til inspiration...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var lige inde og snuse i dit indlæg igen fra fødselsdagen, kan godt huske det var en fin og gennemført fødselsdag. Det kan godt være jeg henter mere inspiration derfra, tak :-)

      Slet
  6. Tak for inspirationen!- Ida har jo også snart fødselsdag, så jeg er allerede så småt igang med forberedelserne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du kunne bruge lidt af det så :-) Ja det er rigtig, hun er også sommerpige. Det er så hyggeligt med forberedelse, og for mig giver det en dejlig pause fra eksamen ind i mellem :-)

      Slet