lørdag den 28. januar 2012

Gave til min lille nevø

I morgen skal min lille nevø døbes, det er en særlig dag synes jeg, og jeg skal tilmed være fadder. Først havde jeg købt mig fra lidt gaver inde i Børnenes Magasin i Århus. Tallerken og kop med Astrix og Obelix, og en fin hagesmæk fra Blafre. Men jeg har hele tiden haft lyst til at lave noget til ham selv, energien har desværre bare ikke været til det. Så i dag (i 11. time må man sige), fik jeg hæklet en bold til ham, og fik broderet et F på, som bliver hans forbogstav. Håber han bliver glad for den, selv om det ikke er det  helt vilde, det blev til.

Billederne er fra mobilen, så vi holder dem lige lidt små :-)

8 kommentarer:

  1. Sød bold!
    Børnenes Magasin er min yndlings legetøjsbutik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja den er bare fantastisk, jeg køber så vidt muligt alle gaver til børnene i familien der. Servicen er også bare helt i top.

      Slet
  2. Rigtig fin bold, håber i får en skøn dag i morgen, jeg er sikker på han bliver glad for bolden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det har været en rigtig dejlig dag, hvor er det bare skønt at kunne få lov til gå rundt med sådan en helt lille én igen :-)

      Slet
  3. Svar
    1. Det er jo så dejligt at lave lidt i "drengefarver" når nu man selv har en pige :-)

      Slet
  4. Sikke en dejlig tanke med bolden! Elsker personlige gaver...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør jeg også, det er hyggeligt når der er lagt tanker bag. Tror også de blev glade for den :-)

      Slet