lørdag den 9. november 2013

En lille piges store ønske - inkl. en Give Away






Jeg ved ikke hvad dit forhold er til Barbie, men jeg kan huske hvor glad jeg var for mine dukker da jeg var lille. Jeg havde en hel verden kørende med dukkerne og elskede alt det fine tøj og udstyr man kunne få til dukkerne. 

Alberte har længe snakket om at hun godt kunne tænke sig en Barbie, så da jeg blev spurgt om vi vil teste et par dukker,  tænkte jeg at det var et job Alberte gerne tog sig af.
Hun er vældig fascineret af det fine tøj og skoene de har på, hun er stadig lidt for lille til at bygge en stor leg op omkring dukkerne, men da jeg lavede en lille papkasse som dukkerne kunne sove i blev hendes leg med dem endnu bedre.

Give Away - vind en veninde til Barbie 

Har du mon også en lille pige derhjemme eller kender en lille pige som kunne tænke sig en veninde til Barbie - Midge som hun hedder - så har du muligheden for at vinde hende her. Alt du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg - og så trækker jeg en vinder om en uge d. 16/11 kl. 10.

Har du lyst til at se en lille tegnefilm med Barbie og hendes venner, kan du gøre det lige her:




Produkterne er leveret som testprodukter, men ordene er mine egne. Filmen er blot en lille tegnefilm, og ikke ment som en reklamefilm.

39 kommentarer:

  1. Ihh - jeg har en lille pige der ville ELSKE sådan en dukke... Selv om skoene nok ville blive inddraget i første omgang...

    SvarSlet
  2. :) Min datter vil elske Barbies veninde :) Puha - har lige prøvet at se den der Barbie-film.. Åh, jeg håber ikke datteren opdager det univers - vil da få spat af de stemmer i længden.

    SvarSlet
  3. Ahmen altså barbier er det bedste. Jeg havde SÅ meget: rockhow og ridestald, you name it. Desværre solgte vi det hele på loppemarked et par år før vi fik Ea. Ved ikke lige hvad jeg tænkte på, men jeg tænkte altså ikke så langt som i at vi ville få hele to tøser, hvoraf den ældste allerede er vildt optaget af barbie universet. Kh Nina

    SvarSlet
  4. Den tror jeg min niece, ville elske at få i julegave ;-)

    SvarSlet
  5. Mine tøser ville elske at få Midge.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Den ville min tøs elske :)

    SvarSlet
  7. Barbie is back ;) Jeg legede rigtig meget med Barbie (og Ken og Skipper!) da jeg var lille, i selskab med min søster, veninder eller kusine.
    Vi tog dem med på skiferie, sommerferie og byggede nogle gange en lejlighed til dem på skrivebordet, under skrivebordet og i vindueskarmen.....en verden af sjov!

    Jeg vil hellere end gerne introducere min niece (som snart bliver storesøster!) til barbie-legen og er sikker på hun finder Midge intressant.

    Vh.
    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  8. Min datter Merle ville EEEELLLLSKE at få en ny dukke. Hun fik en Barbie sidste år, men den brækkede desværre benet. Det har dog ikke gjort det store - nu er hun bare altid den uheldige pige i legen, som brækker benet og må ligge i sengen...
    /tina

    SvarSlet
  9. Kom lige forbi for, at sige tillykke med fødselsdagen :) Det gør jeg så lige på indlægget her og skulle jeg ske at vinde en barbie så skal den sendes til min lille søde niece som har fødselsdag på mandag :)

    SvarSlet
  10. Ville glæde en sød lille pige, hvis jeg vinder
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  11. Jeg kender den sødeste lille pige som vil elske at få hende under juletræet :-)

    SvarSlet
  12. Jeg har selv leget meget med Barbie og havde alt muligt udstyr og tilbehør. Min pige er endnu ikke så interesseret i det, men det kommer nok på et tidspunkt, så jeg deltager meget gerne. :-)

    SvarSlet
  13. Jeg kender den helt rigtige lille pige, der i den grad trænger til lidt forkælelse... får hun det, bliver jeg til gengæld verdens sejeste faster for en periode ;-D win win!!!

    SvarSlet
  14. Jeg har ikke en lille pige herhjemme, men en 4-årig dreng, som også synes at dukker er sjove. Forleden spurgte han om han ikke nok måtte få en prinsesse, for han var træt af alt sit drengelegetøj fordi det er uhyggeligt og prinsesser er jo kun søde ;-)

    SvarSlet
  15. det tror jeg min datter ville blive meget glad for :)

    SvarSlet
  16. Jeg tror egentlig Sigurd ville synes det var sjovt med en lille dukke han kunne nusse lidt om, han er ret vild med rollelege, men i sidste ende tror jeg nu nok jeg ville forære den til min venindes datter, der er helt tosset med alt der er lyserødt og prinsesseagtigt :o)
    Rigtig god søndag Marie

    SvarSlet
  17. Selvom min datter blevet 12 og havde puttet Barbie dukkerne i kælderen er de sørme lige kommet frem idag, vi har nemlig haft mange snakke om det at lege når man er 12-13 år. Jeg har altid været super glad for barbie leg og har haft en dejlig dag idag med at lave sofa, bord og stole samt puder til de stakkels barbie som egentlig var pakket væk :0) Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Både mig og datteren vil elske at vinde.
    tak for chancen

    SvarSlet
  19. MIn søde niece ville blive lykkelig for en veninde til hendes Barbie :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Sofie har en enkelt Barbie, og er også begyndt at snakke om flere, så en veninde til hendes Barbie, vil helt sikkert blive et hit :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  21. Jeg vil elske at vinde en Barbie til Ingrids julegave. :)

    SvarSlet
  22. Ingen tvivl om at yngstedatter - Laura - vil blive glad.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg kender flere små piger, som vil blive glad for dukken.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  24. Dejlig give away, jeg har en lille niece,som ville blive så lykkelig for en fin barbie dukke :)
    Jeg krydser mine fingre for at jeg kan glæde hende med den :)

    Mia Oxholm - mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Min bonusdatter ville elske at få Midge. Så jeg krydser fingre ! :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  26. Min Liva-Diva ville elske den :)

    SvarSlet
  27. Vil gerne deltage
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  28. Har en pige her hjemme der vil blive meget fornøyd med at få en slik en;)

    SvarSlet
  29. Min datter ville elske en veninde til hendes Barbie :-)

    SvarSlet
  30. lige hvad min lille Alma ønsker sig
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  31. Min datter Marie vil elske at få en ny veninde til hendes barbie :-), krydser fingre og håber

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  32. Min Lotus ville blive vildt glad! Hun er tre år, og har ikke sin egen dukke, men låner de store søstres.

    Mvh Kim
    Kbrofeldt @ Yahoo . Com

    SvarSlet
  33. Jeg eeelskede barbie som barn og har leget rigtig mange timer i selskab med de langbenede dukker. Ella gør mig kunsten efter og hun er fuldstændig forgabt i glimmer, kjoler, sko og det lange hår! Vi ville elske at vinde en barbie herhjemme!

    SvarSlet
  34. Ja tak den må gerne sendes hertil :)

    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  35. Jeg er sikker på det ikke kun er Alberte der er glad for at lege med Barbie - Jeg kender en der også plager om Barbie - så jeg vil også vinde :)

    SvarSlet
  36. My daughter is very happy about her:)
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  37. Med 2 lyserøde tøser hjemme og 2 fødselsdage lige efter jul bør det faktisk næsten være mig, som vinder:-D

    SvarSlet
  38. Øj min søde niece elsker Barbie, næsten lige så meget som jeg. . Hvis jeg vinder har jeg en undskyldning for at lege med. . :)

    SvarSlet