mandag den 11. november 2013

Weekend




I weekenden har der både været plads til gæster og stille hygge. Jeg havde fødselsdag, og vi havde inviteret gæster over to gange. Traditionen tro inviterede jeg til andesteg - denne gang havde gæsterne bare selv en del af maden med for at hjælpe lidt til pga. min bækkenløsning, helt perfekt og meget værdsat! Ellers er der blevet hæklet lidt kogler, lidt sløjfer og tegnet. Dejligt med en weekend hvor der er plads til det hele.

Rigtig god ny uge til alle!

17 kommentarer:

  1. Forsinket tillykke med fødselsdagen!

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Endnu engang stort tillykke med fødselsdagen :-) Det er nogle virkelig fine kogler du har hæklet, hvad mon du har hæklet dem i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone :-) Jeg har hæklet dem i arwetta fra filcolana. Kan godt lide når der er uld i garnet, synes grankoglerne bliver rigtig fine af det.

      Slet
  3. Lyder til at i har hygget og andesteg er bare så lækkert.. god tradition :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja virkelig god tradition, elsker den lille forsmag på jul :-)

      Slet
  4. Tillykke med fødselsdagen. Hvor lyder det hyggeligt med gæster og lidt stille afslapning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dine kogler er i øvrigt vildt flotte!

      Slet
    2. Mange tak Anita :-) Det var en rigtig dejlig weekend :-)

      Slet
  5. Et stort tillykke skal du da også have her på bloggen. Ser hyggeligt ud, lækkert med and og smovserier :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille :-) Det er så godt med andesteg, glæder mig allerede lidt til juleaften ;-)

      Slet
  6. Hvor er de spænder vel nok fine!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) de har også gjort et par små piger glade ;-)

      Slet
  7. Det lyder til at have været en dejlig weekend - og stort tillykke med din fødselsdag!
    Søde sløjfer - hvordan har du fået sløjferne til at sidde fast på spænderne? Har forsøgt med lim - det var ikke nogle super løsning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :-) Jeg har først syet dem rundt om spænden med garn og så har jeg sat en klat kontaktlim der hvor jeg har syet den på.

      Slet
  8. et forsinket tillykke med føsdagen, og held & lykke med den nærtstående fødsel :)

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  9. De der kogler er helt vidunderlige. Fine sider i din blog

    SvarSlet