fredag den 15. november 2013

Ventetid



Selv om jeg ikke er fan af at gå i venteposition, så er det vel nok det jeg er gået i de sidste par dage. Nu gider jeg virkelig ikke være gravid mere, og vil gerne bare på den anden side af fødslen. Det mærkelige er at dagene stadig går hurtige, så det er en anden form for venteposition end da jeg ventede Alberte. Jeg prøver også at fylde dagene med en masse gode ting, men med mange plukveer og dårligt bækken har man alligevel sine begrænsninger. 

Jeg kan varmt anbefale denne porrer/kikærtesuppe, den er meget nem og virkelig velsmagende. Og så har jeg taget et skridt nærmer den der juletid som venter forude. Jeg har været forbi genbrugen et par gange for at få fine platter med hjem, et par af dem skal min søster dog have. Og julestjernen er vel også et skridt tættere på jul, men det er efterhånden en tradition at min mor kommer med en til min fødselsdag.

Nu venter der en weekend med familien, den er helt fyldt op med familiefødselsdag for min niece og et hyggeligt krea-blogtræf på søndag. Jo jo man skal jo ikke ligge sig og vente bare fordi man er højgravid og en smule besværet :-)

Og husk lige min Barbie Give Away - jeg trækker en vinder i morgen :-)

2 kommentarer:

  1. Uhm, den suppe ser lækker ud! Og jeg håber altså på, at du ikke kommer på søndag;-)

    SvarSlet
  2. Spændende om du kommer imorgen - tror bestemt jeg kommer :)

    SvarSlet