tirsdag den 12. november 2013

Julepynt



Forleden modtog jeg det fineste julepynt med posten, og selv om det endnu er for tidligt for mig at pynte til jul, blev det lige testkørt for en stund. De fine engle er lavet af Jette Abildgård for Rikki Tikki, og jeg kan ret godt lide de sarte hvide og blå farver blandet med lidt guld. Der findes ret meget julepynt efterhånden, og meget af det kan nemt blive for meget for mig. Derfor synes jeg også at englene repræsenterer noget helt enkelt og fint, og som nemt passer ind i hjemmet.
Nu er de så pakket lidt væk igen og kommer frem til 1. dec. sammen med lidt andet pynt. Der er dog en ting vi har tyvstartet med og det er en fin stor stjerne med lys i vinduet. Det er efterhånden så mørkt i løbet af dagen så lidt ekstra lys er hyggeligt, og så får man også glæde af den fine stjerne i længere tid end blot i december.

Englene har jeg fået i en testpakke, men ordene er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar