onsdag den 6. november 2013

Fra de sidste dage




Lidt billeder fra de sidste dage. 

1 - Små hæklede pulsvarmere som Alberte ønskede sig efter at have set mine.

2 - Risengrødshygge.

3 - En pakke til min søster med min første hæklede grankogle. Opskriften finder du her.

4 - Julepynt in the making, lidt i god tid måske, men det var hyggeligt at sidde med. Nu er det efterhånden ved at være tørt og klar til at blive malet/lakeret en af de næste dage.

Og så er det tre dage siden at min blog havde 2 års fødselsdag. Jeg forstår ikke hvor tiden er blevet af, bloggen har bidraget med så mange positive ting i mit liv - frem for alt en masse nye bekendtskaber og venskaber :-)

14 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har taget billeder af :0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med bloggen - nyder at følge dig! Og sikke nogle skønne pulsvarmere til Alberte - Ella ville elske sådan et par - særligt palietterne!
    Vi havde også rigtig meget fornøjelse af det selvtørrende ler sidste år - glæder mig til vi igen skal hænge det op til jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line, dejligt du gider kigge med :-) Jeg palietterne hitter også hos Alberte, hun har blæret sig med dem i hele børnehaven ;-) Leret er en rigtig god måde at hygge med lidt julepynt sammen, kan godt huske i lavede noget sidste år :-)

      Slet
  3. Åh de små fingre der stikker ud af pulsvarmerne, cute! Jeg synes så, det er vildt at du ikke har blogget længere end to år, du er bare så god til det!
    - hvor køber du det der ler? tror vi skal prøve det i år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Christina, hvor var det sødt skrevet :-) Leret har jeg købt i Panduro, men for et par år siden købte jeg noget hos Terapi Hobby, de havde de bare ikke for nogle uger siden.

      Slet
  4. OOOH glimmer til sødepigen! Og tillykke med 2 års fødselsdagen - og tak fordi du kom ind i mit liv:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og tak fordi du kom ind i mit! Hurra for blogverdenen :-)

      Slet
  5. Nøj, hvor hyggeligt med juleforberedelser!

    - Anne

    SvarSlet