fredag den 29. november 2013

Juleglimt




Små glimt af hvordan julen kommer til at se ud her hjemme. Adventslysene er meget simple i år i form af kubusstagen og de hæklede kogler. Lidt kedelig i virkeligheden, men kreativiteten var ikke til mere. Du kan se vores adventsdekoration fra 2012 lige her. Ellers består julepynten anno 2013 mest af lys, lidt guld, sølv og glimmer og så en fin mistelten. I går var jeg af sted for at købe et kalenderlys, og jeg var åbenbart sent ude, for der var et enkelt lys tilbage - skrammet og i sølv men sådan må det være i år.
Adventspakkerne er hængt op til Alberte, de fleste julegaver er købt og pynten er oppe, så nu kan december komme an, jeg har på fornemmelsen at det bliver den hurtigste december nogensinde med en lille ny i familien. Dagene flyver af sted.

5 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  2. Det ser så fint ud Marie :)
    - og nu ser jeg at jeg da har glemt misteltenen - tak for reminder.

    SvarSlet
  3. Det ser super fint ud, Marie. De hæklede kogler er altså ret fine.

    SvarSlet
  4. oj oj, misteltenen den havde jeg da helt glemt. må jeg da klart ud at investere i, så jeg kan få en masse kys af min (ægte-)mand!

    // Rikke //

    SvarSlet