onsdag den 26. februar 2014

.





Solen strømmer ind af vinduerne for tiden, hvor er det bare skønt. 
Vi får fortsat lavet lidt klippeklister indimellem, den anden dag lavede vi mere fastelavnspynt og Alberte har nu fået et fint fastelavnsris i sit vindue, så mangler der bare at komme lidt slik på. Cirkelranken lavede vi også, Alberte valgte farver, jeg udstansede den og syede den sammen. Tranerne er til bordkort til Bertrams barnedåb. Og ja den lille babyfus i solskin er bare lille, buttet og lige til at spise. 

Ellers har vi den seneste tid testet fiskeolietabeletter fra Pikasol. Min kæreste var klar på at se om de kunne sikre at man ikke fik sure opstød som lovet, (noget han var meget træt af) og det kunne de, så dem indtager vi nu fast sammen med vitaminpillerne. Der var også små jelly-fisk med til Alberte med fiskeolie, og man må sige de også er godkendt, faktisk så meget at hun første gang spurgte om det var forskud på fredagsgodterne - det er så måske både godt og skidt ;-)


Fiskeolieprodukterne har jeg modtaget til at teste og give min mening om produkterne. Ordene er helt mine egne.

3 kommentarer:

  1. Flotte traner, og super ide´ at bruge dem som bordkort. Er sikker på det kommer til at se festligt ud :)

    SvarSlet
  2. Fine udklip, er sikker på fastelavnsrisen må være blevet helt fantastisk :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige glimt Marie. Fin cirkelranke og traner - det bliver en fin barnedåb :)
    Hmn, fiskeolie, du prikker til min dårlige samvittighed - ved jeg burde! ;)

    SvarSlet