tirsdag den 1. juli 2014

Lyserød fødselsdag




Selv om det snart er en måned siden at Alberte blev 4 år, får I alligevel et par glimt fra hendes fødselsdag, som vi heldigvis havde valgt at fejre inden hendes rigtige fødselsdag, hvor jeg lå syg med meningitis. Hun er bestemt i en fase hvor det lyserøde og prinsesseagtige hitter, det betød også at vi gik all in og hun fik en ligeså lyserød fødselsdag som hun overhovedet kunne ønske sig - afternoon teaparty med kage, scones og agurkesandwich. Og så en lille skattejagt for børnene som intet havde med prinsesser at gøre men som stadig var et hit.

Næste år må fødselsdagen blive knap så lyserød.

6 kommentarer:

  1. Årh så fint :)
    Måtte lige læse baglæns da jeg ikke har fulgt med i blogland længe - hvor er det træls du har været/er ramt af meningitis - synes jeg har hørt om flere voksne det sidste års tid der er blevet ramt :(
    Håber for både dig og familien at du kommer dig fuldt, ved det kan være en langvarig proces.
    Nyd sommeren ;)

    SvarSlet
  2. Det kan man da kalde en fødselsdag der er gjort noget ud af, dejlige fotos... :0) Jeg håber du helbredsmæssigt er på rette kurs igen.. :0)

    SvarSlet
  3. Det er da den fineste lyserøde fest, hvad mere kan en 4-årig ønske sig :)
    Hvor synd at du lå syg på hendes fødselsdag, håber du er ovenpå igen.

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer! Dejligt i tager jer tiden :-) Det går bestemt frem ad med mig :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin fødselsdag hun fik - heldige Alberte!!

    SvarSlet