mandag den 9. februar 2015

Stilhed






Bloggen har været mere eller mindre helt stille siden november, lysten til at kigge forbi har ikke været der, og mit fokus har været på børnene og på mit hoved, som fortsat har problemer efter mit meningitis forløb. Egentlig er der ikke så meget forandret, men nu følte jeg alligevel at det var tid til at kigge her ind og sige et lille pip.

Billederne er et mix fra de sidste måneder. Billeder med jul skal jeg skåne jer for her i februar, nu er det hellere lidt forår vi trænger til.

Jeg har vendt og drejet om bloggen skulle overleve, eller om det var tid til at lukke den ned. Jeg lader den stå endnu og ser tiden an, og kigger ind når det passer. 

Rigtig god mandag - og vinterferie til dem der har det :-)

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder Marie! Har haft det præcis på samme måde med min blog. Men synes nu at jeg er ved at få lidt hul på det igen!
    Er ked af at læse at du stadig kæmper med dit helbred - krydser fingre for at du er på vej mod lysere tider... Dejligt du bliver hængende lidt endnu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så vigtigt man mærker efter med bloggen om det er noget, men jeg er glad for du stadig er med Line, det har altid været hyggeligt at følge dit univers! :-)

      Slet
  2. Super dejlige fotos.... Jeg håber den gode energi snart vender tilbage til dig... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi! Og tak fordi du hænger ved :-)

      Slet