mandag den 16. november 2015

Nye Urtekram plejeprodukter




Indlægget er lavet i samarbejde med Urtekram

Den 5 årig i huset er ikke vild med at få redet håret efter hun har været i bad, hun mener det gør ondt og brokker sig højlydt. Derfor var jeg glad for at se den nye Children's spray conditioner fra Urtekram i kassen med Urtekram produkter vi har modtaget som testpakke. Og den virker virkelig godt, så det ikke længere er en kamp at få redet det til tider filtret børnehavehår. 
Ud over at fremhæve spray conditioneren til børn, så vil jeg også fremhæve Shea Butter body balm, den er god både til krop, hænder og ansigt her i efteråret og vinteren. Jeg har brugt både den og Aloe Vera fodcremen inden jeg går i seng om aftenen, men også i løbet af dagen til mine tørre hænder. Jeg så at Shea Butter body balm også blev nævnt i Alt for damerne for nylig, som en god fugtgiver her til vinteren. 
Generelt er jeg rigtig glad for Urtekrams produkter, det har jeg sikkert før nævnt, når vi har testet deres produkter. Det betyder meget at de er let tilgængelige i ens lokale supermarkeder, men jo i den grad også at det er et økologisk mærke. Og så udvider de jo hele tiden med nye spændende produkter også i fødevarerkategorien.


Selv om indlægget er lavet i samarbejde med Urtekram, så er både ord og billeder mine egne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar