fredag den 26. april 2013

Helse til en træt vinterkrop



Jeg skulle ikke overveje mange gange om jeg ville teste helseprodukter fra A. Vogel. En pakke der gør godt for tør vinterhud. Især mine hænder revner og bliver vildt tørre i løbet af vinteren. Teen afprøvede jeg samme dag, den er dejlig mild i smagen og jeg synes rigtig godt om den. Men det produkt der virkelig er et hit for mig er den lille Bioforce Crème, efter bare at have brugt den et bare gange er mine revner på de tørre fingre allerede i bedring. Det er en lille drøj creme til revner, rifter og små udsatte steder. Den er virkelig et forsøg værd. Den anden creme har jeg også brugt, og den virker også god, den er til hoved og krop og også god for tør hud og hår endda, samtidig med den virker opstrammende.
Du kan læse meget mere om produkterne lige her.

Produkterne er sponsoreret men ordene og meningerne er helt mine egne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar