onsdag den 24. juli 2013

Lyserøde sommerglimt





Endnu en sommerferieuge er godt i gang, og ligesom alle andre der holder sommer hjemme i Danmark, så nyder vi fortsat det flotte vejr. Spiser, bader, slapper af og plukker lækre bær. Vi har lavet limonade cupcakes med frisk jordbærfrosting med inspiration fra denne opskrift. Rødgrød med mælk lavet af ribs, solbær og hindbær fra mine forældres have, fik vi i dag, og det minder mig om barndommen og smager himmelsk.
Og kan I så finde den lyserøde farve på alle billederne. Lyserød er fint og sart og finder sin plads på alle måder hos mig for tiden.
Er du til andet end skønlitteratur kan jeg varmt anbefale Anne Mette Lundtoftes bog "New York, New York", det er ikke en rejseguide, men i stedet en bog med små sjove insiderfortællinger fra 10 forskellige kendte newyorkere om den skønne bys historie. I morgen er det præcis 5 år siden jeg kom hjem fra New York og vores rundrejse i USA, og jeg håber jeg en dag skal tilbage, New York er så skøn!

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. De cupcakes ser godt nok lækre ud, dem tror jeg, at jeg må kaste mig igang med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone, for dine altid søde kommentarer :-) De var rigtig gode de cupcakes så jeg kan varmt anbefale dem.

      Slet
  2. Endnu engang fint:)
    søs

    SvarSlet