tirsdag den 11. november 2014

Hæklet Lille My - hjemmelavet adventsgave




Jeg synes der er noget fint ved at jeg selv hvert år har lavet en af børnenes adventspakker. Jeg håber det kan lære dem at værdsætte noget folk har brugt tid på og som ikke er købt. Indtil videre virker det meget godt med Alberte, hun elsker når jeg selv har lavet noget til hende. Sidste år fik hun dette sushisæt, og der er blevet leget rigtig meget med det siden. I år har jeg så hæklet en Lille My til hende, vi kan godt lide Mumi og da hun i forvejen har en hæklet Mumi fik jeg lyst til at lave Lille My. Jeg har hæklet hende efter fri fantasi og jeg synes hun er blevet meget god. Så mangler jeg bare en ting til Bertram, for han skal også have en ting jeg selv har lavet.

5 kommentarer:

  1. Årh hvor er hun fin :) Jeg hed My til spejdernavn, da jeg var spejder, det navn har derfor altid haft en specielt betydning for mig :)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare fin, kæk og fræk.... :0)

    SvarSlet
  3. he he he jamen det er jo MY, min ældste datter kalder jeg for " Lille MY", fordi hun kan simpelthen lave det selv samme ansigts udtryk, enten når hun tænker, eller er "tosse" på sin mor!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi hvor hyggeligt :-) hendes ansigtsudtryk er jo meget karakteristisk for Lille My :-)

      Slet
  4. he he he jamen det er jo MY, min ældste datter kalder jeg for " Lille MY", fordi hun kan simpelthen lave det selv samme ansigts udtryk, enten når hun tænker, eller er "tosse" på sin mor!!!

    SvarSlet