onsdag den 28. december 2011

Julefrokost eller nytårstaffel... og et lidt rodet indlæg

I dag har vi haft familien på besøg til frokost. Hver familie havde en ret med, og det var temmelig italiensk inspireret - alt andet end julemad. Det var skønt, for jeg er færdig med julen for i år kan jeg mærke. I får lige et billede af mit lille hækleprojekt jeg gik i gang med. Det var nemlig til en gave til pakkespil i dag. Idéen er selvfølgelig hentet her, jeg har lige ændret lidt i min version. Tror vi må have en til os selv også, den er altså smart.
Så vil jeg da også lige vise mine borddekorationer fra frokosten i dag. Inspirationen til at dekorere konservesdåser med papir er selvfølgelig fra blogland. De var dejlig "anti-julet" at sætte på bordet.
Og ja det her indlæg bliver bare lidt rodet, for til sidst skal i også have et lille billede af det, der for mig betød mere end nogen gaver og alverdens julemad og godter kan give... Min lille pige der smilende og grinende dansede om juletræet juleaften. Se det er glæden ved julen.





4 kommentarer:

  1. Vi er også færdig med julen for i år! Kom så med lidt forår :D Her var aftensmaden også italiensk.. skønt med lidt spaghetti oven på al den julemad. Din mobilhænger er blevet rigtig flot og sikke en fin og glad lille julepige - hvor gammel er hun? :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg hepper også på forår nu, selv om der nok er lange udsigter. Alberte blev 1,5 år i starten af december. Hun er bare så skaldet så det kan snyde lidt, hun vokser kun hår på baghovedet, haha :-)

    SvarSlet
  3. Ja hvor er hun bare dejlig. Skønt foto!
    Jeg er da også vild med den til mobilen

    godt nytår

    SvarSlet
  4. Mange tak :-) Synes også billedet siger alt om hendes glæde. Og den mobilting er altså bare smart. Det er nogle gode idéer de får hos Yarn Freak. Godt nytår til dig :-)

    SvarSlet