fredag den 12. oktober 2012

This and that




#1 Jeg har strikket en hue til mig selv. Opskriften er denne, den passede ikke helt til min måde at strikke på, så flere ting har jeg rettet til efterhånden. Tror lige jeg skal vænne mig til tophue-looket, men fin er den.
#2 Den anden dag tog jeg mine to børn med på en impulsiv skovtur, Alberte og jeg havde lange snakke om det smukke efterårslys, hun er en skæg 2 årig, grænsende til det gammelkloge.
#3 Hokaidosuppe hører sig til i efteråret. Min udgave er med hokaido og porrer, krydderier, vand, lidt fløde og citron. Citronen pifter det virkelig op, idéen fik jeg fra denne opskrift. Toppet med ristet rugbrød, persille og creme fraiche.
#4 Som flere andre har jeg lavet en byttehandel med Jeannett, de fineste dukker til Alberte, hun har døbt dem; Lise, Pige og Dukke.

Hvis du har tilmeldt dig blogtræffet skulle du gerne have modtaget en infomail nu, hvis ikke, så kontakt os lige.
Og så arbejder jeg på en give away - en hjemmegjort en af slagsen!

4 kommentarer:

  1. Skønt billede af dine børn! De er bare skægge sådan nogle størrelser!

    Glæder mig til at møde dig til blogtræffet!

    /Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også det billede - trods Albertes lidt mærkelige ansigtstræk ;-) Jeg glæder mig også, det bliver hyggeligt, tror vi får sådan en fin dag :-)

      Slet
  2. Lækker hue, børn og suppe... Dejlige efterårsbilleder.

    SvarSlet