tirsdag den 26. marts 2013

This and that...




Jeg har lysten til at blogge mere end det bliver til, men tiden løber fra mig. Men her er lidt billeder fra den sidste tid.
Alberte var voksede ud af de gamle laksko, og det krævede jo (selvfølgelig) at vi købte et par nye glimmersko i dag.
Brun mad ser måske lidt kedeligt ud, men det smagte godt. Den anden dag lavede jeg hjemmelavede forårsruller med den bedste peanutbutterdip til. 
Som jeg skrev i sidste indlæg ønskede Alberte sig også et hæklet får, og det klarede jeg lige på et par dage, nu trænger jeg vist også til at lave noget andet. Men altså et hæklet får måtte jo være færdig til påsken.
Ved siden af vores guirlande med påskeharer er der kommet en cirkelranke op, som jeg endelig har fået lavet af de cirkler jeg viste i dette indlæg.

Og så har jeg legede lidt med fotoeffekter til dette indlæg, trængte til lidt nyt.


8 kommentarer:

  1. Simpelthen så sødt det får :) Og super fine sko, matcher vist enhver piges prinsessedrøm :)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha ja og de drømme har Alberte i hvert fald, og udlever dem hver dag lige for tiden :-)

      Slet
  2. MEGA cute får og skønne glimmersko!

    SvarSlet
  3. Ej nogle fine glimmersko - og skøn måde hun står på! Lækre forårsruller og sødt påskelam/får - GOD PÅSKE!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :-) Ja de er fine - og fra H&M, så kan det godt gå at hun SKAL have (mener hun selv) et par festlige sko hun kan passe :-)

      Slet
  4. Du tager de smukkeste billeder, søde Marie! Det hele ser så utroligt indbydende ud, at jeg får lyst til at flytte ind. Skønne glimmersko - dem ville mine piger også elske!

    Rigtig god påske - og om lidt er det KREAWEEKEND!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna, hvor er du sød, elsker virkelig at tage billeder, og håber sådan med tiden at blive bedre :-)
      Og ja nu er det snart af sted på kreaweekend, det bliver så hyggeligt :-)

      Slet