mandag den 30. september 2013

Efterår - farver og natur... og en give away reminder



Efter nogle rigtige hårde dage med lidt for meget sygdom, har vi haft en stille weekend, hvor der har været tid til ro og hygge. Jeg havde en stor træng til at komme ud og få lidt luft i hovedet, efterårssolen og vinden er skøn og frisk og virker helbredende i sig selv. Hvis man så oven i købet kan indtage noget af efterårsnaturen så tror jeg man er godt på vej igen til at komme oven på. Lækre brombær fra skoven, fin eftersårspynt og en god og fyldig hokkaidosuppe - det er godt, og farverne er skønne. Inden længe bliver skoven helt gylden og det er i min verden ligeså smukt som når alt springer ud og er lysegrønt om foråret.

Meget apropos efteråret så er jeg i aften inviteret forbi Kähler for at se deres fine efterårsnyheder, jeg glæder mig rigtig meget, og har allerede fundet nogle favoritter på deres hjemmeside. Men mere om det i morgen.

Jeg vil også lige komme med en reminder om min give away, som slutter i morgen. Skynd jer at klikke ind her og kaste et lod i puljen om et par fine øreringe.

6 kommentarer:

  1. Dejlige, dejlige efterårsfarver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og man ser dem bare over alt lige nu, det er så smukt og det er bare med at nyde det :-)

      Slet
  2. Skønne billeder :) Suppen ser lækker ud - vil du dele opskriften?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ikke brugt nogen bestemt opskrift. Men jeg synes tit med græskarsuppe at det er vigtigt at huske andre grøntsager og godt med krydderi der bliver svitset med i starten så det får noget smag :-)

      Slet
  3. Smukke billeder Marie - og tak for sidst! Jeg glæder mig til, at vi ses i aften:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna, og hvor var det dejligt at se jer i går :-)

      Slet