søndag den 13. november 2011

Jersey tørklæde

Efter at have set tørklæderne i jersey hos hende her, tænkte jeg at et simpel et af slagsen kunne jeg måske også finde ud af. Så i går kørte jeg et hurtigt smut i Stof & Stil, og fandt jersey med stjerner (som jeg er vild med for tiden). Og ta da et lille tørklæde blev det til (er jo sy-novice), dog ikke så store og fine som der, hvor inspirationen kommer fra. Projekterne er generelt lidt små for tiden, da vi herhjemme kæmper med mellemørebetændelse, høj feber osv, og jeg er også selv ramt af forkølelse nu.


4 kommentarer:

  1. Ej, god idé og flot i det stof! Det må på listen over ting jeg gerne vil have lavet :o)

    ...glæder mig til at følge med!

    SvarSlet
  2. Tak, da jeg så det hos Malene tænkte jeg også at det kom da lige på listen over projekter jeg måtte prøve. Det er dejlig blødt.

    Og velkommen til, der er jo ikke så mange endnu, men er også ny i den her fantastiske inspirations verden :-)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor blev det bare fint, Marie!! Dejligt jeg kunne inspirere lidt:) Tørklæderne er virkelig lige til, men alligevel super fine og rare at have på.

    SvarSlet
  4. Tak, er også ok tilfreds, selv om syning er nyt for mig. Men det er jo bare med at prøve, og det er nemlig så rart at ha' på.

    SvarSlet