tirsdag den 20. november 2012

Byttehandel og lidt hverdagshygge




Hverdagene og den seneste weekend flyder en smule ud i et. Efterårssygdom, overarbejde og eksamen fylder en del, og dagene er skemalagte med hvem der gør hvad. Men jeg klager ikke, det er jo sådan livet er engang i mellem, og så nyder man jo også bare endnu mere de hyggestunder der er. 
Madlavningen er nedprioriteret, men derfor prøver vi alligevel at få lidt sundt indenbords. Jeg har byttet mig til den fineste pude med hundetryk som Pernille har lavet. Jeg er så glad for den! Og den har allerede fået en fast plads i sofaen. Alberte er efterhånden ret glad for at lave perleplader, og så vil hun helst lave dem i en farve (mærkeligt?). 
Jeg har forsøgt mig med en lille elefant. Idéen så jeg her, og havde lyst til at prøve selv, da jeg ikke før har prøvet at sy med den slags sting. Tanken var egentlig lidt at lave nogle til et lille julemarked, men Alberte tog patent på den ene jeg fik lavet, og det bliver vist ikke til flere end den (måske lige en i Liberty også).

7 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt når dagene bliver for skemalagte og man glemmer at trække vejret, men hvis du har brug for en lille pause, kan du jo kigge forbi min blog og deltage i en lille fin konkurrence?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige været forbi, tak for kommentaren :-)

      Slet
  2. Hej Marie :) jeg sidder i toget og er lige blevet vildt sulten af den tallerken der! Det ser godt nok lækkert ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super lækkert, og nemt - så det var win win :-) glæder mig tiæ torsdag, strikketøjet ligger helt stille for tiden...

      Slet
  3. Skønne billeder Marie, åh det fad med mad ser da skøøøønt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også den slags salater til aftensmad, det ligger dejlig let i maven :-)

      Slet
  4. Elsker din pude og elefanten :D

    SvarSlet