tirsdag den 13. november 2012

En fin HAY løsning



Jeg har ofte mange små ting med mig på farten, og det har min kæreste åbenbart luret (og at de flyder rundt i hjemmet også). Så da han, uden jeg havde ønsket mig det, gav mig disse opbevaringslommer fra HAY, blev jeg faktisk ret glad. De ser jo rimelig simple ud, men overfladen er dejlig blød, de er i fem forskellige størrelser, alt efter hvad man skal have i, og så har de en klassisk nem lukning. Jeg bruger dem til de løse ting jeg skal have med til undervisning, så har jeg fast en lille en med hæklenål, målebånd osv. Ellers bliver mine strikkepinde også opbevaret i en. Og så har jeg fundet ud af at den store er god til at samle de små ting, jeg får lavet til det julemarked jeg skal på.


12 kommentarer:

  1. Super med lidt praktisk opbevaring, kender godt det med små ting der ligger hist og her. Hvor skal du på julemarked? Ku da være man skulle trille forbi og hilse på - og kigge nogle fine ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender en der har arbejdet hos Arla, og det er hos dem. Men det er vist lukket for Arlas medarbejdere, familie og venner, desværre. Men Karina vi må finde på noget engang, det kunne være så hyggeligt at hilse på dig :-)

      Slet
  2. Dem har jeg slet ikke set- de ser rigtig fine og anvendelige ud:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heller aldrig set dem, og først tænkte jeg også "plastiklommer, hvad skal jeg med dem" men de er faktisk super fine og nu er jeg glad for dem.

      Slet
  3. De er både fine og praktiske. Ved du tilfældigvis, hvor henholdsvis stor og lille de fås?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den store er lidt større end A4 og den mindste er ligesom et lille penalhus - praktisk til hæklenåle osv :-)

      Slet
    2. Og man køber dem forresten samlet i en pakke :-)

      Slet
  4. God idé - sikke en betænksom kæreste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er sød, han havde lige to uger med masse af overarbejde inden min fødselsdag - mon det gjorde en forskel for gaveregnen, haha ;-)

      Slet
  5. Hvor fint! :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet
  6. Gud, dem har jeg aldrig set før,men de er bestemt hapset på ønskesedlen:-)

    SvarSlet