torsdag den 15. november 2012

En lille bloganbefaling


Jeg er så heldig både at være med i en kreaklub og en strikkeklub. Der er både bloggere og ikke-bloggere med i begge. I min strikkeklub er der sjovt nok mange dygtige og inspirationsrige strikkepiger med, hvor af en af dem er Lene med bloggen LeLouLaLi. Som jeg kan forstå på Lene, er hun for alvor blevet grebet af at blogge, og har også først nu tilføjet faste læsere-funktionen. Hun strikker de fineste ting, og der er meget inspiration at komme efter til nye strikkeprojekter. Ovenstående billede er taget fra hendes blog, kig ind til hende og se hendes fine projekter.

4 kommentarer:

  1. Ihh hvor er du bare sød Marie! Nu får jeg næste helt præstationsangst ;)
    Knus L

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du ikke! Håber jo bare andre kan finde fin strikkeinspiration hos dig :-)

      Slet
  2. Ih tak for den anbefaling, jeg er da skyndt mig at hoppe med inde hos Lene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er virkelig dygtig til at strikke og sætte farver sammen, så du vil sikkert finde idéer til nye projekter hos hende :-)

      Slet