fredag den 30. november 2012




Jeg har fået en lille illustration som betyder ret meget for mig, den er lavet personligt til mig, og rammer ret godt. Det er Mille, som har tegnet den og fundet på det lille vers. Lige nu er den placeret over min "strikkeplads", men jeg vil egentlig gerne have den fremhævet lidt mere. 
Jeg har hæklet nogle vimpelranker i denne uge, egentlig tiltænkt et julemarked, der slet ikke var noget salg i. Så hvis nogen har interesse i at købe må de sige til, jeg har yderligere en ud over de viste (i lyserød, karrygul og sort). 
Vores gang har også fået lidt nyt på væggen, det er fine prints min kæreste gav mig i fødselsdagsgave (de 2 Bob Noon kort), er vild med Århus Rådhus har fundet vej til et af dem. 
I mandags da jeg mødtes med mine krea-veninder, havde Gitte en "bare-fordi" julegave med til os alle (7!), en fin lysestage, og jeg blev helt rørt over den fine tanke som lå bag. (psst Gitte har lige startet en give away - så kig ind til hende og leg med).

10 kommentarer:

  1. Ihh hvor er det bare en skøn streg fra Milles hånd - hun laver virkelig de fineste tegninger med de skønneste små vers! Jeg ønsker mig også én!!!

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig fin! Og jeg er så glad for den. Kan godt forstå du ønsker dig en :-)

      Slet
  2. Årh nogle søde ord Marie ( og Mille!!) jeg bliver helt rørt!! - er så glad for den ramte plet!! Jeg var spændt på, hvilket papir du ville vælge- det ser rigtig fint ud! Og en fin vase fra Gitte - det var en sød overraskelse:) go weekend til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde! Og ordene er helt fortjent, du er så dygtig!

      Slet
  3. Fine små glimt Marie - er vild med dine nye illustrationer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for dem, vi trængte virkelig til nyt på væggene :-)

      Slet
  4. Smuk tegning fra Mille. Synes at Bob Noon illustrationen med Århus Rådhus er vildt fint - ved du tilfældigvis hvad det hedder? Og har din veninde selv lavet stagen - for så er hun sluppet virkelig godt fra det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stagen er fra Søstrene Grene :-) Åh jeg kan ikke engang huske hvem der står bag illustrationen desværre, måske du kan google det? den er købt i decorate ved jeg :-)

      Slet
  5. Åh, vi er også de heldige ejere af en af Milles fine illustrationer - hun er SÅ dygtig! :)

    SvarSlet