lørdag den 3. marts 2012

En weekend hjemme

De sidste to weekender har jeg været indlagt, så at få lov at være hjemme på sådan en solskins lørdag med kæresten og Alberte, det er skønt. 
Min kæreste sørger for der bliver lidt forårs-fint ude, blomsterne måtte jeg hjælpe lidt med, mens han vaskede vinduerne.

Der er flere der har tænkt på mig med gaver og blomster, Mumi koppen har jeg fået af kæresten.

Alberte har plukket blomster til mig i dag.

Og så klarede jeg at være med ude og handle ind for første gang i lang tid, hvilket resulterede i at jeg købte et par Converse (tilbud i Føtex).

6 kommentarer:

  1. Jeg sender dig millioner af gode tanker! Og glæder mig sådan til, at du er frisk nok til at kunne komme med til kreaaftenerne.

    SvarSlet
  2. Dejligt at du nu er hjemme igen:-) Nyd foråret og hinanden...

    SvarSlet
  3. Jeg sender dig også en masse tanker og krydser fingre for, at det nu kun går fremad! Rigtig god søndag til jer, knus

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres kommentarer, det varmer :-)

    SvarSlet
  5. Dejlige familie, der sådan forkæler dig med kop og blomster.

    Håber det alt sammen hjælper dig med at få det bedre ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør det bestemt :-) Bare det at være hjemme er meget værdsat :-)

      Slet