onsdag den 14. marts 2012

Hagesmæk

Jeg tænker i små projekter for tiden, der kan tømme lidt ud i garnlageret, derfor har jeg lavet en hagesmæk. Da jeg gik i gang vidste jeg ikke lige, hvordan den skulle se ud eller hvem den skulle være til. Jeg prøvede mig frem, og resultatet blev en strikket smæk, med en hæklet bølgekant. Et nemt og hurtigt lille projekt, og ejermanden endte med at blive Alberte, så der kom et par pink perler på.
Og så lige et billede af smækkens ejermand, som elsker flyvemaskiner og helikoptere (eller chopper som hun siger, jo jo hun snakker allerede engelsk ;-). Det kan derfor være svært at få hende til at kigge mod kameraet.


6 kommentarer:

  1. Fine detaljer - dejligt at kunne bruge resterne i kurven - det projekt arbejder jeg også på:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin og altid godt at kunne få ryddet ud i lageret(så bliver der også plads til noget nyt)

    SvarSlet
  3. Tak for jeres kommentarer :-) Det er nemlig skønt at tynde lidt ud, så der er en undskyld for at fylde op med nyt lækkert garn :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare sød :o) Og super fin hagesmæk, gad altså godt at jeg kunne hækle/strikke - bliver så misundelig over alle de fine kreationer her i blogland :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg kan jo heller ik helt stå for hende ;-) Jeg er sikker på du nemt kunne lære at hækle/strikke, når du i forvejen er så kreativ. For bare et halvt år siden kunne jeg ikke hækle, men så lærte jeg mig selv det.

      Slet