søndag den 18. marts 2012

Hyggestunder

I denne uge har der været plads til et par hyggestunder med Alberte, bare mig og hende. Dem har der ellers ikke været mange af den sidste måned, pga. alt det der er sket, så jeg nyder det så meget. Og det er også bare med at nyde det, for det er ikke så længe hun kan holde koncentrationen endnu. Vi (jeg) har lavet en lille fugleranke i forårsfarver til hendes vindue på værelset. Og så fik hun lavet påskeæg, der skal fyldes med lidt lækkert, til små værtindegaver i påsken. 




14 kommentarer:

  1. SKØN fugleranke! Og dejligt, at du igen har overskud til hyggestunder med Alberte!
    Ses vi onsdag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare så dejligt :-) Altså jeg har faktisk haft et lille tilbagefald her de sidste dage, men jeg gør hvad jeg kan for at komme med onsdag. Det vil være så godt for mig hvis jeg kunne klare at komme lidt ud og hygge mig :-)

      Slet
  2. Fine ting i har lavet og en sød ide at male påskeæg til små gaver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg tænkte lidt gad vide om det mest er forældre selv, der synes at sådan nogle æg er fine, men altså vi putter lidt lækkert i, så kan det ik gå helt galt ;-)

      Slet
  3. Fine påskeæg:-) Og hvor er det hyggeligt at jeg "kender" din Alberte, jeg har ihvertfald hilst på hende et par gange i vuggeren, sikke en sød og nysgerrig lille pige;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt at du har set hende :-) Jeg har ikke været der længe pga sygdom, så jeg har tilgode at hilse på din søn :-) Ps. hvor er det da øv at den gode madordning forsvinder og det bare skal være flade rugbrød udefra, øv!

      Slet
  4. Ser hyggeligt ud, fine påskeæg :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også :-) og tak, de tilføjer da lidt personlighed til påsken :-)

      Slet
  5. Det er så skønt med krea hygge med de små. Rigtig fine æg, de skal nok bringe glæde der hvor de skal hen :)
    God mandag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare herligt at hygge med dem på den måde :-) Tak, der er da lidt personlighed i dem, og så med lidt guf i, så er det vel en hyggelig lille gave. Go' mandag til dig :-)

      Slet
  6. sikke en sød lille charmetrold!

    SvarSlet
  7. Hvor er det en god og sød idé med hjemmedekorerede æg - og fantastisk med så kreativ en lille pige :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg nyder så længe hun gider :-) Synes det er hyggeligt at finde på små projekter vi kan lave sammen (så får man også en pause fra at læse pixibøger eller bygge lego;-)

      Slet