torsdag den 1. marts 2012

Nyt tæppe

Det er ikke mig der har været i gang. Det er en af min mors trofaste butikskunder som på bestilling har hæklet det til mig (det klarede hun lige på en måneds tid). Det måler ca. 155x190 cm (jeg har lidt svært ved at få målt ordentlig i min tilstand), så det er dejlig stort. Tæppet er hæklet i Kauni garn. Heldigt det lige er færdigt nu, hvor jeg er nødt til at tilbringe en del tid på sofaen, så er det jo skønt at have et dejlig tæppe.
Billederne er taget med mobil og med masse af skøn forårssol ind gennem vinduet, men mon ikke I alligevel kan få et billede af, hvor lækkert det er.
Nu glæder jeg mig til min lille familie kommer hjem, i aften står den på sushi hygge, bare fordi... 



8 kommentarer:

  1. Hvor er det flot!!! En måneds tid...vildt. Håber det hjælper dig helt frisk igen hurtigt ;o)

    Kh. Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også imponeret over hun lavede det så hurtigt. Og er sikker på sådan et stort stykke håndarbejde giver noget god energi ;-)

      Slet
  2. EEEJ det er da virkelig virkelig smukt! Hvor er du heldig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også vild med det :-) farverne valgte jeg selv, og er godt tilfreds.

      Slet
  3. ......hvor er det fint, er lidt misundelig:-)
    Kram søs

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du selv kan blive ejer af et en dag :-)

      Slet
  4. Jeg er da stang-misundelig! Skriver straks "lære at hækle tæppe på en måned" på to do listen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja altså når hun kunne gøre det så hurtigt, så blev jeg ret hurtigt enig med mig selv om at min tålmodighed til at lave det selv var lille ;-)

      Slet