fredag den 30. marts 2012

Fy for en dobbeltmoral

Taget i betragning af, hvad sidste indlæg handlede om, så er det nok en smule dobbeltmoralsk at vise disse meget syndige kager. Men jeg synes det er så hyggeligt at lave, og når der nu kommer gæster i aften, så synes jeg alligevel det var en anledning til at bage. Kirsebærcupcakes med lyserød citronfrosting. Og de er så tøset som de kan være, vi er jo også i overtal herhjemme, to tøser og en kastreret hanhund ;-) Og så passer de da nærmest lidt til min nye t-shirt, som jeg er blevet ret glad for.
Go' fredag til alle!


12 kommentarer:

  1. Lyder lækkert med kirsebærcupcakes, mums! :)
    Og ja lidt syndig må man godt være om fredagen ;)

    SvarSlet
  2. MUMS- nu blev jeg helt fredagslækker-sulten:-) God weekend!

    SvarSlet
  3. De ser gode ud - jeg kan heller ikke lade være med at bage selvom jeg ikke selv kan nyde én af de lækre :o)
    Jeg har netop færdiggjort 40 mini cupcakes og en "du ved nok" kage til mandens arbejdsplads i morgen
    God weekend

    SvarSlet
  4. Tak, god weekend til jer også :-) og jeg må indrømme jeg smagte på en af dem, og de var altså gode :-)

    SvarSlet
  5. Åhhh mums!!! Man er altså også nødt til at blande det sunde med det syndige ind imellem :))) God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og jeg synes altså de er lidt hyggelige at lave, så skidt pyt :-) God weekend til dig :-)

      Slet
  6. Hvor er de bare fine (og smager helt sikkert lige så fint;))!
    Må jeg spørge, hvor du har købt formene henne? Jeg synes nemlig altid, at mine bliver sådan lidt kedelige og "våde" at se på, når de har været i ovnen, og dine ser bare helt vildt fine og tørre ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender godt det problem, og det er aldrig til at vide, hvordan formene bliver. Men de her er faktisk bare købt i Bilka. Det er med et lille påskemotiv på. Jeg synes også de har bevaret motivet fint efter bagningen.

      Slet
  7. Mums - fine og lyserøde :)

    SvarSlet
  8. Hej,

    Faldt over din blog og synes det lyder spændende med alt det kreative du laver. Og sikke nogle søde kager :) Så glæder mig til at følge med i hvad der sker!

    Tak for kiggeren.

    Mvh.
    Maja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det var da hyggeligt du fandt min blog :-) og at du måske fik lidt inspiration. Go' dag til dig :-)

      Slet