mandag den 19. marts 2012

Hjælp til en Liberty novice?

Okay jeg er jo ny i at sy, og der bliver ikke syet så meget lige nu. Mit stoflager er meget lille i forhold til mange andres, men nu har jeg altså gennem den sidste tid kigget langt efter alt det fine Liberty stof, der bliver syet i. Neeej hvor er det dog flot... Men også dyrt kan jeg se, når jeg kigger efter det på diverse netbutikker. Så mit spørgsmål er, hvordan pokker har i alle fået opbygget et lager af det fine Liberty? Hvor køber I det henne? 
Billedet er lånt på Liberty Londons egen hjemmeside. Hvor er det bare smukt :-) 

8 kommentarer:

  1. Hej Marie! Du skal købe dit liberty hos www.shaukat.co.uk :-) de har det smukkeste og billigste udvalg!! God shopping

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet :-) Og åh hvor er der bare meget fint. Den side tror jeg at jeg vil bruge :-)

      Slet
  2. Hej :) Jeg har lige givet dig en blog award, se mere her:

    http://annesofie-s.blogspot.com/2012/03/blog-award-x-2.html

    Rigtig god Tirsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det :-) Dejligt du synes min blog er det værd :-)

      Slet
  3. Der er fint liberty hos Stof & Stuff, og så er der jo nogle efterligninger hos Stof 2000.

    Jeg skal også have fingrene i noget - og finde mere tid til at sy.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er der mon et stort udvalg hos Stof & Stuff? Og så har jeg altså, ups, købt lidt af en af efterligningerne hos Stof2000. Kunne ikke lade være...

      Slet
  4. Hvis du køber på Shaukat, skal du lige være opmærksom på at du som minimum kan købe 1 meter af hver, og der kommer moms oveni i de priser der står ved hver enkelt vare. Desuden er porto lidt dyr! Bare så du ikke bliver overrasket når du kommer til chek-out og skal betale:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren... hmm så kan det være jeg lige kigger videre andre steder. Jeg skal hverken ha' et stort lager eller ruineres, så god er jeg slet ikke til at sy. Men kunne bare godt tænke mig at finde lidt af det fine Liberty :-)

      Slet