onsdag den 28. marts 2012

Lidt om sunde søde sager

Jeg har fundet denne fine kogebog på tilbud. Det er simpelthen genialt med en helt bog med inspiration til lækkerier og søde sager uden gluten og sukker (og vist også mælk). Igen jeg er ikke hellig på nogen måde, men når man nu af en grund gerne skal holde lidt igen med nogen ting, så er den altså fin. Glæder mig til at prøve den af. Og mums så har min søster givet mig en god opskrift på knækbrød, der er blevet testet - og godkendt. Lækkert!


Forresten så kom strikkepindene lidt i gang i går aftes, så det lykkedes mig da at gribe lidt af det kreative. Om lidt tager kæresten og jeg på sygehuset, til mit forhåbentlige sidste besøg indtil efteråret. Jeg håber.

4 kommentarer:

  1. Det håber jeg også-krydser ALT! Lækre knækbrød, - dem skal jeg altså snart prøve at bage...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men øv jeg skal desværre afsted igen om 3 uger. Knækbrødene kan jeg varmt anbefale :-)

      Slet
  2. Det ligner meget de knækbrød jeg bager mindst en gang om ugen. Så nemt og de smager fantastisk :)
    Har også overvejer kogebogen nu hvor jeg jo desværre også har en del jeg skal undgå men jeg har ikke haft set den på tilbud. Hvor fandt du din?
    Er ked af at høre at du skal afsted igen om tre uger. Håber det bliver sidste gang i lang tid så!
    Rigtig god lille-fredag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er vildt nemme at lave de knækbrød, og super gode :-) Jeg fandt bogen i Bilka, de havde en del bøger på udsalg. Der er virkelig mange forskellige lækre ting i. Jeg håber virkelig også at næste sygehusbesøg så er det sidste for en tid, det trænger jeg til.
      Go' fredag til dig :-)

      Slet